Turbo Golf Racing
8 Oyunculu Çevrimiçi Yarış Grand Prix tarzı mücadelede yedi taneye kadar diğer katılımcıya meydan oku. Topunu deliğe sokan ilk kişi olmak için hızlan, öne atıl ve süzül. Rakiplerini geride bırakmak için hızlanma zeminlerinden geç, zekanla onları alt etmek için kestirme yolları kullan ve onları durdurmak için güçlendirmeleri kullan. 1v1 Golf Hesaplaşması İsabetli atışların hızdan daha önemli olduğu ve zaferin en az vuruşla kazanıldığı en üst düzey 1v1 hesaplaşmaya adım at. Özel havadan kamerayla tüm piste göz at, birleştirilmiş güç atağı mekaniğiyle topunu her zamankinden daha uzağa yolla. Serbest veya özel oyunlarda golf yeteneklerini test et! Süreli Yıldızlar kazanmak ve yeni pistleri açmak için zamana karşı yarış! Her pistteki en iyi süreni arkadaşlarının süreleriyle karşılaştır veya küresel lider tablolarındaki yerini garantiye al! Güç Çekirdekleri ve Güçlendirmeler Oyun tarzına uyacak benzersiz Güç Çekirdeklerini kuşanarak oynayış biçimini kontrol et. Topuna daha güçlü bir şekilde, falsolu veya daha yüksek sekişle vur, topuna kanca takmak, yapışmak veya topu dondurmak için güçlü yetenekleri kullan. Özelleştirme Kişiselleştirilmiş aracınla kalabalıkta öne çık. Özelleştirilebilir araba gövdeleri, toplar, tekerlekler, spoylerler, kalkanlar, boyalar ve hızlandırıcılarla 1 trilyonun üzerinde kombinasyonun tadını çıkar! Pistlerde Dolaş Arazide yönünü bulmak için kanatlarını, tekerleklerini ve aklını kullan, hızlandırma zeminleri ve hızlandırma halkalarından faydalanırken zorlu arazi şartlarından, sığınaklardan ve ağaçlardan kaçın! Kadim Aztek tapınakları, yer çekiminin hükümsüz olduğu uzay pistleri ve endüstriyel çöller de dahil olmak üzere benzersiz biyomlarda yolculuk et!