Moving Out Deluxe Edition
Moving Out Delüks Sürüm ile taşınma ustası ol! Bu sürümde şunları alacaksın: - Moving Out - Employees of the Month Paketi - Movers in Paradise Moving Out Moving Out "koltukta imeceye" yeni bir anlam getiren, absürt fizik tabanlı bir taşıma simülasyonudur! Mobilya sektöründe parlak bir kariyere hazır mısın? Sertifikasını yeni almış bir mobilya düzenleme ve yeniden konumlandırma teknisyeni olarak hareketli Packmore kasabasında taşıma işleri yapacaksın. Smooth Moves en büyük taşıma şirketi olmayabilir ama tuttuğunu koparan bu çalışkan çocuklar için hiçbir iş çok tehlikeli ya da tuhaf değildir. İşini büyüterek yeni zorluklara meydan oku, renkli karakterleri işe al ve kasabanı mobilya tehlikesinden kurtar! Employees of the Month Pack "The Employees of the month paketi" Smooth Moves'taki kariyerine heyecan verici bir başlangıç yapmanı sağlar. Bu hevesli taşımacılar ekibinin her üyesi ağır iş yapmaya can atıyor ve stajlarını başarıyla bitirmek istiyor. Bu güvenilir taşımacılarla Packmore'daki gelmiş geçmiş en iyi taşıma ekibini oluştur! Movers in Paradise Moving Out'un en son genişlemesi Movers In Paradise'a hoş geldin. Meşhur "tüm zamanların en büyük taşımacılığı"nın gizemini açığa çıkarmak için 24 yeni tropik ve arcade seviyesinde taşı ve eğlen! Taşıma ve iletişim becerilerini sınamak için saçma yeni mekanikleri, engelleri ve düşmanları keşfet. Orijinal seviyelerde de oynanabilen Tooki, Gilly, Coco ve Clawdius adındaki dört yeni tropik taşıyıcıdan yardım al!