Moving Out - Movers In Paradise
Çantanı hazırla ve Taşıma Pasaportunu kap! Packmore Adası'nda bir takım oluşturma gücü hafta sonuna gidiyoruz! Moving Out'un en son genişlemesi Movers In Paradise'a hoş geldin. Meşhur "tüm zamanların en büyük taşımacılığı"nın gizemini açığa çıkarmak için 24 yeni tropik ve arcade seviyesinde taşı ve eğlen! Taşıma ve iletişim becerilerini sınamak için saçma yeni mekanikleri, engelleri ve düşmanları keşfet. Orijinal seviyelerde de oynanabilen Tooki, Gilly, Coco ve Clawdius adındaki dört yeni tropik taşıyıcıdan yardım al! Tooki: Taşımacı bile dengi dengine! Tooki'nin sloganı budur. Her zaman yeni çalışanlara kol kanat geren Tooki, ekibi yeni boyutlara taşıyor. Ama seni öğle yemeğine davet ettiğinde dikkat et, gelen hesap her zaman çok kabarık olur! Coco: Coco tam bir çetin cevizdir. Elli gürültücü kardeşle birlikte büyüyen Coco, sahilde düşünceleriyle ve pul koleksiyonuyla baş başa kalmayı sever. Ama konuyu tropik mobilyalara getirirsen Coco hemen açılır! Gilly: Denizde bir sürü balık vardır ama hiçbiri Gilly kadar şen şakrak değildir! Soylu bir ailenin çocuğu olarak doğan Gilly, bir mobilya taşıyıcısı olma hayalini yaşamak için ailesinin kumdan kalesinden kaçmış. Yani, en azından su soğutucusunun etrafındaki herkese anlattığı hikaye bu. Tabii bu hikaye kulağa biraz şüpheli geliyor... Clawdius: Bu sürekli meşgul olan küçük yönetici, evrak işleriyle uğraşmaya ve formları imzalamaya bayılıyor ama taşınması gereken kutular olduğunda Clawdius hemen kollarını sıvar! Onu geceleri takımyıldızların adlarını söylerken bulabilirsin. Kemerlerini bağla, biraz güneş kremi sür ve Movers in Paradise için Packmore Adası'na yelken aç!