Laundry Store Simulator
Dünyanın en iyi çamaşırhanesine sahip olmaya hazır mısınız? Küçük bir çamaşırhaneden bir çamaşır imparatorluğuna dönüşün! Laundry Store Simulator'da aşağıdaki özellikleri keşfedin: Küçük bir çamaşırhaneyi gelişen bir iş imparatorluğuna dönüştürün! Ekipmanınızı yükseltin, mağazanızı tasarlayın ve genişletin, personel kiralayın ve daha fazlasını yapın! Mükemmel temizlik hizmetleri sunmak için ekipmanınızı yükseltin! Yüksek kaliteli çamaşır makineleri, kurutucular, ütü ekipmanları ve hatta otomatik çamaşır makinelerine yatırım yapın! Müşterileri çekmek için şık ve davetkar bir alan yaratın! Rahat oturma alanları, sıcak dekorlar ve daha fazlasıyla müşterilerinizi karşılayın! Yeni alanlar ve özellikler açarak çamaşır işinizi büyütün, daha fazla müşteri çekmek için ücretsiz hizmetler sunun! Çamaşırhanenizi verimli bir şekilde yönetmek için özverili bir ekip kurun! Yıkayıcılar, kurutucular ve daha fazlası gibi nitelikli ve deneyimli çamaşır personeli işe alın! Temizlik malzemeleri satarak karınızı artırın ve çamaşır ihtiyaçları için tek noktadan alışveriş yeri olun! Deterjanlar, yumuşatıcılar, leke çıkarıcılar ve daha fazlası dahil olmak üzere çeşitli temizlik ürünleri sunun! Yaratıcılığınızı serbest bırakın ve benzersiz müşteriler için özel tişörtler tasarlayın! Çizin, yazdırın ve onların tasarımlarınızı gururla giymesini izleyin!