Hokko Life
Trenden inerek Hokko kasabasına gel ve yeni yuvana yerleş! Bu sessiz köyü, herkesin sevdiği, büyüleyici bir kasabaya dönüştürmek için senin yardımına ihtiyaç var. Elinde çekiç ve boyalarla yeni arkadaşlarının evlerini tasarlamak, inşa etmek ve süslemek sana kalıyor! Yaratıcılığını Kullan! Eski, tozlu atölyende vakit geçir ve yaratıcılığını ortaya çıkar! Kasabana yeni ve harika mobilyalar ve eşyalar üretmek için çeşitli malzemeler yap ve bunları istediğin gibi birleştir. Çiçek topla, boyaları karıştır ve bunları kullanarak duvar kağıtları, döşemeler ve hatta giysiler tasarla! Şehir temalı endüstriyel tarzda bir mobilya koleksiyonu mu tasarlayacaksın yoksa ışıl ışıl, çiçekli bir duvar kağıdı seti mi? Sahip olduğun tüm atölyelerle köylülerinin bayılacağı bir kasaba tasarlamak için sınırsız bir özgürlüğe sahip olacaksın. Özellikler ZANAAT: Kaynak elde etmek için ormana ya da terk edilmiş madene giderek ağaç kes ya da madene giderek çeşitli cevherler çıkar. Topladıklarını kasabaya götür ve bunları kendi tasarımlarında kullanabileceğin malzemelere dönüştür. TASARIM: Malzemelerini topla ve atölyene giderek oyundaki her eşyaya kendinden bir şeyler kat. Kendi mobilyalarını yapmak için basit ama güçlü bir düzenleyiciyle farklı şekilleri ve malzemeleri birleştirebileceğin tasarım masasını kullan. BOYAMA: Tulumunu giy, fırçalarını çıkar ve ortalığı biraz renklendir! Duvar kağıtları, döşemeler ve hatta hem kendinin hem de köylülerin giyebilecekleri tişörtler tasarlayabilirsin. Kasabadaki herkese kendine ait eşsiz tasarımları giydir! İNŞA ETME: Burada yaşayan inşaat ustasının yardımından faydalan ve kasabanı genişletmeye başla. Binaları istediğin yere yerleştir ve yeni köylülerin kasabaya taşınması için hazır hale getir. DEKORASYON: Yeni arkadaşlarının bayılacağı evler yapmak için tüm evlerin iç ve dış kısımlarını özelleştir, tasarımları seç ve mobilyaları yerleştir. ÇİFTÇİLİK: İstediğin arsayı sebzelerin ve diğer bitkilerin yetiştirilebileceği bir yere dönüştür, bitki yetiştirme becerilerini kullanarak en iyi ürünleri yetiştirip sat. BALIKÇILIK: Hokko dünyasındaki çeşitli balıkçılık noktalarında sakin bir sabah geçir ve balıkçılık koleksiyonunu genişlet. Balıkların kendine has alışkanlıkları vardır, her bir balığı tutarken farklı zorluklarla karşılaşırsın, bu yüzden farklı yaklaşımlar denemen gerekir. BÖCEK AVI: Hokko dünyasında dolaşırken yakalayabileceğin ve koleksiyonunu genişletebileceğin çok çeşitli böcekler bulacaksın; gözünü dört aç, o çalılıklarda nelerin saklandığını asla bilemezsin!