Hidden Through Time
Hidden Through Time, dünyamızın muhteşem tarihine saçılan nesnelerin olduğu sevimli bir gizli nesne bulma oyunudur. Elle çizilmiş rengarenk seviyeleri keşfederken tüm sırları ortaya çıkarmak için şifreli ipuçlarını kullan. Sıradaki sahneye geçmek için yeterince nesne bul ve dört büyük çağ boyunca ilerle. Bu kadarı yetmez mi diyorsun? Ya da yaratıcılığını ortaya koymak mı istiyorsun? Kendine ait seviyeler yaratmanı ve bu seviyeleri bulutumuzda paylaşmanı sağlayan düzenleyicimiz herkesin kullanımına açıktır! Aynı zamanda dünyanın her yerinden yaratıcılar tarafından hazırlanan seviyeleri keşfedebilir, oynayabilir ve oylayabilirsin! Hidden Through Time'daki mükemmel macerasında Clicky'ye katıl!