Hidden Through Time - Road to Rome
Roma İmparatorluğu, başkenti Roma olan antik bir imparatorluk. Sadece dünyayı acımasız bir şekilde fethetmesiyle değil, muazzam mimarisiyle, ilgi çekici mitolojisiyle ve güçlü imparatorlarıyla da bilinir. Hidden Through Time – Roma Yolu'nda, Roma'nın sokaklarındaki serüveninde Clicky'ye eşlik edeceksin! Arenadaki haykırışları dinle, birliklerle savaşa git ve tanrıların lütfunu kazan! Çevreni dikkatli bir şekilde gözlemle ve açık alanda gizlenmiş sırları keşfet. Bu DLC, Galya yerleşimlerinden devasa Kolezyumlara kadar on yeni seviye içeriyor! Ayrıca satın aldıktan sonra seviye düzenleyicide görebileceğin 300 yeni Roma İmparatorluğu temalı nesne ve karakter içerir! Bu DLC'ye sahip olmayan oyuncular da Roma Yolu DLC'sindeki nesnelerin yer aldığı, kullanıcılar tarafından oluşturulan haritaları oynayabilecek. Rahat kanepene yerleş, en sevdiğin içecekle dolu bir amfora kap ve rahatına bak. Neticede Roma bir günde inşa edilmedi.