Hidden Paws
Arabaları ve kutuları aç, odun yığınlarını karıştır, ormanları ara. Kediler çok iyi gizlenirler, ancak yaklaştığınızda miyavlaşır, bu yüzden yakından dinleyin ve hepsini bulabileceksiniz. Bulmak için 120'den fazla küçük kedi ile 12+ büyüleyici kış manzaraları.