Hidden Through Time - Viking Tales
Uzun gemisinde Clicky'e katılın ve Vikingler hakkında anlatılan masalların doğru olup olmadığını keşfetmek için İskandinavya'ya yelken açın! Viking Masalları DLC, Vikinglerin bizden sakladığı tüm gizli hazineleri ve mitleri keşfetmek için İskandinav kültürü ve mitolojisi yoluyla bir arayışa gönderecek. Çok sayıda viking klanı, İskandinav tanrıları ve elfleriyle karşılaşacaksınız! Bu DLC, viking istilalarından huzurlu elf köylerine kadar 10 yeni seviye içeriyor. Ayrıca, bu ransacking klanlarından yeterince alamayanlarınız için seviye düzenleyicide bulunan 400 yeni viking temalı nesne içerir! Bu DLC'ye sahip olmayan kullanıcılar, Viking Masalları DLC'sindeki nesneleri kullanan, kullanıcı tarafından oluşturulan haritalar aracılığıyla da oynayabileceklerdir. Çabuk olun, viking kaskınızı takın ve acımasız akıncılar, kanatlı valkyries ve dev devler hakkındaki İskandinav mitlerini keşfetmek için bu DLC'yi yağmalayın.