Grindstone
Grindstone; destansı maceraların, günlük işinin bir parçası olduğu bir bulmaca oyunudur. Kısmen renk eşleştirme kısmen canavar öldürme absürtlüğü içeren CAPY'nin popüler oyunu Grindstone'da sen bir taş öğütücüsüsün ve görevin, dağda dolaşan Minyonlardan değirmen taşı toplamak. Aileni ihtiyaç duyulan bir tatile çıkarmak üzere yeterince değirmen taşı biriktirme umuduyla karmaşık bulmacalar ve tehlikeler içeren 250'den fazla seviyeyi tamamlayarak dağı tırman.