Hextreme Void
Hızlı düşünmeye dayalı tuğla kırma oyununda, sahayı olabildiğince verimli temizlemek için stratejik güçlendirmeler kullan! Farklı bir tuğla kırma deneyimine hazır mısın? Hextreme Void'de kaybetmek yok! Can ya da oyun sonu yerine karşındaki zorluk; tüm bölümleri belirli bir zaman sınırı içinde tamamlamanın gerektiği bir ilerleme ve optimizasyon süreci. Her oynayışta beş farklı Boşluk'tan birine giriyorsun; her Boşluk'ta 50 seviye var. Aşamalar, giderek karmaşıklaşan desenlerle dizilmiş altıgen tuğlalarla, yüksek çözünürlüklü 2B stilde sunuluyor. Top otomatik hareket ediyor ama çıkan güçlendirmelerin nasıl kullanılacağına sen karar veriyorsun. İlerledikçe deneyim kazanacak ve top istatistiklerini güçlendiren, süre sınırını artıran, para kazancını katlayan ve benzeri birçok güçlendirme arasından seçim yapacaksın! Rastgele yükseltme yolları ve geçici güçlendirmeler sayesinde her koşu benzersiz hissettirir. Koşular sırasında para toplayarak kalıcı yükseltmeler aç; böylece her oynayışta güçlenir, daha zor Boşluk'larda yeni stratejilerle göğüs gerersin!