Escape Simulator
Escape Simulator, tek başına veya online eşli modda oynayabileceğin birinci şahıs bir bulmaca oyunu. Olabildiğince yoğun etkileşimli bir sürü kaçış odasını keşfet. Eşyaları yerinden oynat, kaldır; çanağı çömleği parçala; kilitleri aç ve her şeyi incele! Seviye düzenleyici aracılığıyla topluluk yapımı odaları oynamak da mümkün. Etkileşimli Bulmacalar: Gerçek kaçış odası işletmecileri tarafından tasarlanan bulmacalarla dolu 15 odanın altını üstüne getir. Çiviyle çakılı olmadığı sürece her eşyayı oynatabilirsin. Online Eşli Mod: Online eşli modda tüm odalar oynanabilir. Karakterini kişiselleştir ve bulmacaları birlikte çözmek için bir arkadaşınla oyuna başla. Birlikten kuvvet doğar! Her Şeyi İncele: Kitapları oku, antik eserleri incele ve bilmecelere dair ipuçlarını bul. İpucuna uzun süre bakman mı gerekiyor? Hiç sorun değil, ekrana sabitle gitsin. Topluluk Yapımı Odalar: Oyun içinde kendi kaçış odalarını ve bulmacalarını tasarlamana olanak tanıyan bir oda düzenleyici bulunuyor. Atölye entegresi sayesinde, topluluk tarafından oluşturulan muhteşem içerikleri oynama şansı yakalarsın. Yirmi beş oda, desteler halinde düzenlenmiştir: Mısır Labirenti “Üstadın ve sen birlikte antik Mısır Labirenti’ni keşfediyorsunuz. Üstadın yanlışlıkla bir tuzağı tetikliyor ve ayrı düşüyorsunuz. Görünürde ise hiçbir çıkış yolu yok.” Uzayda Savrulma “Bir patlamayla uyanıyorsun. Uzay gemine bir enkaz çarpmış ve Güneş’e doğru hızla savruluyorsun.” Edgewood Malikânesi “Dr. Edgewood’un Malikanesi’nde özel bir akşam yemeğine davetlisin. Ancak ziyafet çekmek yerine akıl almaz bir gizemi çözmen gerekiyor.” Omega Şirketi “Arkadaşın, esrarengiz Omega Şirketini araştırırken ortadan kayboldu. İzlerini takip et ve gerçeği ortaya çıkar.”