Escape Simulator: Mayan DLC
Gizemli Maya ormanlarının derinliklerine dalın ve dört yepyeni kaçış odasının sırlarını ortaya çıkartın! Efsanevi maceralardan esinlenen bu DLC, antik tapınakları keşfederken ve efsanevi meydan okumalarla yüzleşirken zekanızı ve bulmaca çözme yeteneklerinizi sınayacaktır. Jaguar's Gate İki görkemli jaguar tarafından korunan bu kutsal giriş, değerinizi kanıtlamanız için size meydan okuyacaktır. Onların zorluklarından sağ çıkıp kapının ötesindeki gizli sırları ortaya çıkarabilecek misiniz? Serpent's Crossing Her adımınızın son adımınız olabileceği kadim bir tapınağın tehlikeli sularında gezinin. Tuzakları alt edin ve bu su tapınağında yolunuzu bulun. Macaw Throneroom Macaw Kralı'nın yaşam dolu meclisine adım atın; burada bulmacaları çözmek, canlı orman yaban hayatı arasında saklı kayıp tahtı geri almanın tek yoludur. Monkey's Vault Yaramaz maymunlar tarafından korunan bu kasada anlatılmamış zenginlikler gizlidir. Sizin için hazırladıkları hileleri çözün ve hazineyi ele geçirin— tabii, eğer onlar izin verirlerse! Macera, bu heyecan verici kaçış odası genişlemesinde sizi bekliyor.