Escape Simulator: Steampunk DLC
Güzel bir steampunk zeplin olan "Valor"da dört yeni odayı çözün. Patlama sizi alt güvertelerde uyandırır. Çok geç olmadan gemiyi tamir edip kaçabilir misin? Mürettebat Daireleri Bu maceraya, zeplinin en ucunda bulunan kamaranda başlıyorsun. Ne yazık ki, ana oda kapıları sıkışmış, ama belki çıkış yolunu başka bir yerde bulabilirsin. Makine Dairesi Zeplinin tepesine çıkmanın tek yolu yanmakta! Ateşi söndür, eski buhar makinesini tamir et ve kaçışına devam et. Sera Sonunda gün ışığını görüyorsun! Sera, geminin üst güvertesinde bulunuyor ayrıca gizemli ama oldukça hoş. Dümen Odası Son durak ve gemiyi kurtarmanın tek yolu, dümen odası! Bunu çözebilir, sonunda kontrolü yeniden kazanabilir ve güvenli bir yere inebilir misin?