Escape Simulator: Magic DLC
Büyü potansiyeline kucak aç ve büyük cadıların ve büyücülerin açtığı yolu takip et! Önce gizemli büyü dükkânından ekipmanlarını al... Orada da doğru üç sınıfın daha senin ustalaşmanı beklediği büyü okuluna git! Büyü Dükkânı Genç bir büyücülük öğrencisi de olsa, görmüş geçirmiş bir sihirbaz da, herkes tüm büyücülük ihtiyaçlarını burada giderebileceğini bilir. Büyücülük modasının son trendleri, antika el yazmaları, en iyi sihirli asalar ve uçan şekerler - bu büyü dükkânı her maceranızda en sadık yardımcınızdır. Zamanlama Salonu Tiktaklardan oluşan bir senfoni mermer koridorlarda yankılanıyor. Her şekil ve türde saatler çoğu kişi için geri dönülmez şekilde geçen her dakikayı sayıyor. Ancak bir sihirbaz için geçmiş sadece gözlemlenecek değil, aynı zamanda geri getirilebilecek bir şeydir. Zamanın akışını kontrol et ve zaman çizgisinde gizli sırları ortaya çıkar. Sera Kalenin arazisinde saklı güneşli serada mutlulukla büyüyen birçok bitki ve mantar türü bulunuyor. Zorlu iksir yapma sanatını öğren - doğru bitkileri seç ve talimatları dikkatle oku, yoksa kaşlarını kaybedebilir veya bir kuyruk edinebilirsin! Kehanet Kuleleri Birçokları için gelecek belirsiz olsa da kehanet öğrencileri için sadece işaretleri anlama meselesidir. Bulutların üzerindeki bu iki kulede geleceği görmenin birçok yöntemini bulacaksın... Ani görüntüleri anlamlandırıp sonunda kaçmanın bir yolunu bulabilecek misin?