Devil May Cry 5
En iyi Şeytan Avcısı, aksiyon oyunu hayranlarının beklediği tarzda geri döndü. Efsane aksiyon serisine yeni giren Devil May Cry 5, imzası niteliğindeki yüksek tempolu macera ile öteki dünyanın benzersiz karakterlerinin harmanını en yeni Capcom oyun teknolojisiyle bir araya getirerek grafik açısından çığır açan bir aksiyon-macera başyapıtı ortaya koyuyor.