Devil May Cry 5 (with Red Orbs)
9 Kasım 02.00'ye (UTC) kadar Devil May Cry 5'in dijital sürümünü satın alın ve ücretsiz olarak 100.000 Kırmızı Küre alın! En iyi Şeytan Avcısı, aksiyon oyunu hayranlarının beklediği tarzda geri döndü. Efsane aksiyon serisine yeni giren Devil May Cry 5, imzası niteliğindeki yüksek tempolu macera ile öteki dünyanın benzersiz karakterlerinin harmanını en yeni Capcom oyun teknolojisiyle bir araya getirerek grafik açısından çığır açan bir aksiyon-macera başyapıtı ortaya koyuyor.