[DMC5] - Oynanabilir Karakter: Vergil
Vergil'i oynanabilir karakter olarak hikâye seferine, Bloody Palace moduna ve The Void'a ekler. Not: Devil May Cry 5 Special Edition ile kullanılamaz Not: Vergil olarak oynarken belirli başarılar alınamaz.