Deep Rock Galactic: Survivor
Hoş geldin, Hayatta Kalan! DEEP ROCK GALACTIC: SURVIVOR, tek oyunculu hayatta kalma benzeri bir otomatik nişancı oyunudur. Deep Rock Galactic'in tüm cephaneliğini kullanarak ölümcül uzaylı ordularıyla mücadele et, değerli madenler çıkar ve güçlü geliştirmelerin kilidini aç. Tüm Hoxxes Gezegeni'ne karşı bir cüce! TERS MERMİ CEHENNEMİ, MADEN ÇIKARMA İLE Böcekleri öldür, ekipmanını yükselt ve Hoxxes'in ölümcül mağaralarına daha derinlemesine in. Dehşet verici bir yelpazedeki silahları topla ve monte et, uzaylı canavar dalgaları karşısında cehennemi serbest bırak ve mağara duvarlarının derinliklerinden değerli zenginlikleri toplamak için yolunu aç. Otomatik nişancı oyunuyla, nişan alıp ateş etmekle ilgilenmezsin – otomatik şekilde ateş ederken sadece koş ve hayatın için maden çıkar. Her görev, Deep Rock Galactic'ten bildiğiniz gibi, kendi prosedürel mağara oluşumu ve düşman dalgaları ile tamamen benzersizdir. GÖREV HEDEFLERİNİ TAMAMLAYARAK GÜÇLEN Derinlere kaz, Madenci! Kaçış Kapsülü seni karanlığın içine saldıktan sonra, yalnızsın. Şirket tarafından belirlenen görev hedeflerini tamamla ve daha ölümcül ve kazançlı karşılaşmalarda şansını denemek için Kaçış Kapsülü'ne zamanında geri dön. Gezegenin derinliklerine daha da ilerle, giderek güçlen, görevinin sonuna kadar hayatta kal ve sonunda büyük ganimet çantanla birlikte tahliye ol. DERİN KAYA, TAMAMEN YENİ BİR PERSPEKTİFLE Artık Deep Rock Galactic evrenini tamamen yeni, tek oyunculu odaklı bir deneyimde keşfedebilirsin! Her görevi yukarıdan aşağı perspektiften oyna, Hoxxes mağaralarında hiç görmediğin gibi dolaş, durmaksızın otomatik nişancı aksiyonu içinde kaybol. Tecrübeli Madenci Deep Rock gazileri Deep Rock Galactic'ten çok şey tanıyacak ve eğer yakın zamanda katıldıysan Çaylak Madenci: Aynı şekilde hoş geldin! Seni aramızda görmekten mutluyuz. Burayı seveceksin. Yönetim bunu talep ediyor. KAYA VE TAŞ!