Chronos: Before the Ashes
Chronos: Before the Ashes, bir kahramanın vatanını büyük bir kötülükten kurtarmak için ömür boyu süren görevini kronik olarak anlatan atmosferik bir RPG'dir. Gizemli labirentin derinliklerini araştırırken daha bilge, güçlü ve kuvvetli hale gelin. Ancak dikkat edin, labirent büyük bir kayba neden oluyor: Kahramanınız her öldüğünde yaşamından bir seneyi kaybediyor! Benzersiz Yaşlanma Mekaniği – Oyuncu her öldüğünde bir sene yaşlanır. Karakteri ilerledikçe oyuncunun ilerleyen yaşına adapte olması gerekir; oyuna genç, uyanık ve çevik olarak başlar, daha bilge ve büyüye uyum sağlamış şekilde bitirir.