CATAN: Complete Collection için arkadaşların ve aileni bir araya topla! Bu eksiksiz sürüm, CATAN'ın ana oyununu, The Helpers açılımının stratejik derinliğini ve Cities & Knights'ın büyüleyici karmaşıklığını içerir. İster deneyimli bir oyuncu, istersen CATAN dünyasına yeni girmiş biri ol; bu kapsamlı koleksiyon, saatlerce süren heyecan verici rekabeti, açıkgözlü müzakereleri ve stratejik fetihleri garanti eder. CATAN Complete Collection ile masaüstü maceralarını yeni boyutlara taşı ve zafere giden yolda ilerle. CATAN - Konsol Sürümü Kaynakları elde et, yeni stratejilerde ustalık kazan ve hayat bulan bir oyun tahtası üzerinde yerleşimlerini inşa et. Kazanan Catanian olmak için hem hareket halinde, hem de oturma odasında aile ve arkadaşlarına meydan oku veya zeki ve dinamik yapay zekâya karşı oyna, daha sonra tam çapraz oyun uyumluluğu ile bu becerileri çevrim içi kullan! The Helpers CATAN'ın en etkili sakinlerinin becerilerine ve hizmetlerine başvur. CATAN - Konsol Sürümü'nün ilk resmi açılımı olan The Helpers, benzersiz yeteneklere sahip on iki yeni karakterle birlikte yeni kurallar getirerek ana oyuna ekstra bir strateji katmanı ekliyor. Cities & Knights Catan'daki başarın, istenmeyen ilginin yanı sıra refah ve zenginliği de beraberinde getirdi. Acımasız bir barbar sürüsü zenginliğin kokusunu aldı ve Catan kıyılarına indi. Adanın üzerinde böyle bu tehdit varken, hâlâ zirveye oynayabilecek misin? Şövalyelerin akıntıyı tek başına durdurabilecek kadar güçlü mü olacak, yoksa Catan'ı daha iyi savunabilmek için diğer şehirlerle olan farklılıklarını bir kenara bırakabilecek misin? Her karar önemli ve zaman ilerliyor.