Before Exit : Supermarket
Before Exit: Supermarket'te bir süpermarket çalışanı olarak göreviniz geceleri mağazayı kapatmaktır. Herkes gittiğinde, amiriniz kilitleme sorumluluğunu size verdi. Bunun üstesinden gelebilir misiniz? Oyun, benzersiz bir deneyim yaratmak için roguelike özelliklerini mantıksal bilmeceler ve yürüme simülatörü türüyle birleştiriyor. Tüm görevleri bulmak için gün gün oynayın ve eve dönmeden önce her görevi hatırlayın. Tüm ışıkları kapattığınızdan, tüm buzdolaplarını kapattığınızdan ve şüpheli derecede temiz duran zemini temizlediğinizden emin olun. Ama bir dakika - o son kullanma tarihi geçmiş bir yoğurt mu? Neon tabeladaki bir harf yanmıyor mu? Birisi kasanın arkasında bir kağıt parçası mı bıraktı? Patronunuz son derece katıdır, bu nedenle tek bir koşul bile yerine getirilmezse kovulmanın sert gerçeğiyle yüzleşirsiniz. Baskı üzerinizde. Bununla başa çıkabilir misiniz? Sanal işinizin kaderi sizin ellerinizde.