Anomaly Games Bundle
The Stairwell, Before Exit: Supermarket ve Before Exit: Gas Station ile gözlem ve hayatta kalma becerilerinizin nihai sınavına hazır olun. İster sonsuz bir merdiven boşluğundaki garip fenomenleri araştırıyor olun ister talepkar bir patronun gözetimi altında dükkanları kapatıyor olun, her vardiya mutlak kusursuzluk gerektirir. İş yerinizi temizleyin, son müşterilerle ilgilenin ve görevlerinizi güvenle tamamlamak için anomalilere karşı tetikte olun. Keskin gözlerinizi çeşitli mekanlarda test edin, küresel liderlik tablolarında tırmanın ve sağ salim çıkıp çıkamayacağınızı görün.