The Green Light ve Before Exit: Supermarket ile tek bir eksiksiz koleksiyonda iş yeri temalı iki gerilim dolu hikayeyi deneyimleyin. Birinci şahıs korku oyunu olan The Green Light'ta, sefil işinden kaçıp kendisini uzaktaki bir deniz fenerine çağıran radyodaki gizemli sese yanıt veren Fred'in izinden gidin. Ardından roguelike unsurlarını, mantık bulmacalarını ve yürüme simülatörü oynanışını bir araya getiren Before Exit: Supermarket'ta detaylara olan dikkatinizi test edin ve sert patronunuz sizi kovmadan önce tüm kapanış görevlerini tamamlayın. Bu sürükleyici ikili pakette dilediğiniz zaman psikolojik korku ile yüksek tempolu mağaza yönetimi arasında geçiş yapın.