Batman: Return to Arkham
Şimdi tamamıyla yeniden düzenlenen ve güncellenen görselleri ile Arkham'a geri gel ve son neslin en fazla takdir toplayan iki oyununu deneyimle - Batman: Arkham Asylum ve Batman: Arkham City. Batman: Return to Arkham her iki oyunun da kapsamlı sürümlerini ve daha önceden yayınlanan ek içeriklerini kapsamaktadır. Batman: Arkham Asylum, oyuncuları, Arkham Asylum - Gotham Şehrinde, içerisinde suçlu delilerin olduğu yüksek güvenliğe sahip psikiyatrik hapishanenin derinliklerinde, karanlık macera ortamlarına doğru çeker. Batman'in efsanevi aygıtlarını kullanarak karanlıkların içinden saldır ve Joker ile Gotham Şehrinin en ünlü zalimleri ile tanış. Batman: Arkham City, oyuncuları Arkham Şehrine gönderir - burası Gotham Şehrinin kalbinde yer alan ve ağır şekilde güçlendirilmiş ve büyümekte olan bir bölgesidir. Batman Arkham City yepyeni bir macera ile Batman dünyasının tüm klasik yıldızlarını, katil zalimleri bir araya toplarken iyileştirilmiş oyun özelliklerini de içinde barındırır.