Spy Drops
Modern efektler, rastgele oluşturulan görevler, modern ekipman ve yerel çok oyunculu modla 3D gizlilik aksiyonunu deneyimleyin! Terörle mücadele birimi Spy Drops ekibinin bir üyesi olarak, dünyayı dijital karanlığa sürükleyebilecek bir tehdidi etkisiz hale getirmekle görevlendirilmişken kendini daha derin bir komplonun içine karışmış buluyorsun. Düşman hattının gerisine indirildin ve düşman altyapılarına sızıp, gizli görevleri tamamlamakla görevlisin. Sahadayken, sıradaki hedeflerin yerini bulmak için askerlerin zihinlerinden istihbarat toplamak amacıyla Dream Catcher’ı da kullanman gerekecek. Rastgele oluşturulan görevler bir sonraki köşede seni neyin beklediğini bilemeyeceğin gerilim dolu bir oyun tecrübesi sunuyor. Herkes farklı bir oyun deneyimi yaşıyor. Gölgelerini fark edebilen ve ayak seslerini duyabilen düşmanların arasından dikkatlice geçerek düşman üslerini oda oda keşfederek, her düşmana nasıl yaklaşacağına sen karar vereceksin. Kameralardan kaçabilir, onları hack’leyebilir ya da vurabilirsin. Muhafızların yanından sessizce ilerleyebilir ya da onları etkisiz hale getirebilir, bölgeyi drone'larla keşfedebilir, dolaplarda saklanabilir ya da daha sessiz hareket etmek için sünger botlar giyebilirsin. Drone’lar, hack cihazları, patlayıcılar, gece görüş gözlükleri ve çok daha fazlası arasından her görev öncesinde yanına alacağın ekipmanı özgürce seçebilirsin. Günün farklı saatleri ve değişen hava koşulları işini zorlaştırabileceği gibi, sana avantaj da sağlayabilir. Donanımını buna göre seçmelisin. Oyun ilerledikçe yeni ekipmanlar ve silahlar araştırılarak oyuna eklenir. Yerel çok oyunculu modda arkadaşınla Casusa karşı Casus mücadelesine gir! Ana hikâyenin dışında rastgele görevlere atlayarak yeteneklerini sınırlarına kadar zorla. Bu modda elde ettiğin süreler, dünyanın dört bir yanındaki oyuncularla zirve için mücadele edebileceğin global liderlik tablolarına yüklenir.