Batman: Return to Arkham - Arkham Asylum
Batman: Arkham Asylum, oyuncuları, Arkham Asylum - Gotham Şehrinde, içerisinde suçlu delilerin olduğu yüksek güvenliğe sahip psikiyatrik hapishanenin derinliklerinde, karanlık macera ortamlarına doğru çeker. Batman'in efsanevi aygıtlarını kullanarak karanlıkların içinden saldır ve Joker ile Gotham Şehrinin en ünlü zalimleri ile tanış.