Magical Bakery: Magical Bakery, her tür tatlı ve hamur işinin satıldığı sihirli bir pastanede geçen tek oyunculu bir pişirme ve yönetim oyunu. Önemli bir içerik notu: Eser miktarda sihir içerebilir! Sihirle dopdolu bir yaşantıyı deneyimle, müşterilerini büyüleyecek tatlılar yaratmanın sevincini yaşa. En usta sihirli pastaneci ol ve Sihirli Pastane'yi miras alabilmek için yeteneklerini ispatla! Lemon Cake: Devraldığın pastanenin her yanını otlar sarmış, kapısı penceresi kırılmış hatta dükkanı hayalet basmışsa da endişelenme! Pastanenin her odasını tamir edebilir, dayayıp döşeyebilir ve dekore edebilirsin! Arı kovanından bal al, taze süt sağmak için inek besle ve tariflerinde kullanacağın yumurtaları kümesteki tavuklardan topla. Ayrıca ağaçlar yetiştirebilecek ve çeşitli meyveler toplayabileceksin Malzemeleri karıştırıp türlü türlü tarifler yap, pastalardan şekerlemelere ve donmuş tatlılara kadar ne ararsan var! Müşterilere hızlı servis yapmayı ihmal etme, vitrinini de güzel tut ki sipariş veren eksik olmasın! Sabırsız müşterilere kahve ikram ederek pastanede biraz daha oyalanmalarını sağla ve sevimli mi sevimli bir kedi kafe konseptiyle herkesin gününü şenlendir!