Aliens: Fireteam Elite Ultimate Edition
Aliens: Fireteam Elite Ultimate Edition, gelecek vadeden her Koloni Denizcisinin sahip olması gereken bir oyundur. Ana oyuna ek olarak yeni bir mücadele, yeni silahlar, Patojen genişleme paketi ve daha fazlasının kilidini aç! Ultimate Edition, eksiksiz bir Endeavor Bileti kozmetik indirilebilir içerik paketi ve Endeavor Gazisi Paketi de içerir. PATOJEN GENİŞLEME PAKETİ LV-895 gezegeninde gizemli bir patojen gelişti ve Xenomorph'lar bile onun yıkımı karşısında güvende değil. Endeavor mürettebatı, bu gizemli yeni tehdidin kaynağını keşfetmek istiyorsa keşfedilmemiş topraklara gidip korkunç yeni düşmanlarla yüzleşmelidir. Seni Patojen kovanının merkezine götüren yepyeni bir mücadelede denizci dostlarına katıl. Yeni silahlar ve avantajlar ile kuşanıp Patojen'in kontrolü ele almasını durdurmak senin elinde. ENDEAVOR BİLETİ Koloni Denizcini en üst düzeye çıkararak Alien oyununda sağ kalma düşlerini gerçekleştir. Weyland-Yutani'nin en iyi zırhları arasından seçim yap! Belki bir hava değişikliği arıyorsundur. Neden uzay kamyonculuğunu keşfedip sıradan yolcunun bile Xenomorph tehdidinden kurtulma şansı olduğunu göstermiyorsun? Endeavor Bileti, kişisel tarzına hitap etmek için sana 80'den fazla kozmetik öğe içeren dört indirilebilir içerik paketi verir. ENDEAVOR GAZİSİ PAKETİ Yıllardır hepimizin çok sevdiği nostaljik Aliens sinematik deneyimlerinden ilham alan 12 kozmetik ürünle klasik görünümünü kuşan. Bu, en sert denizcilerin bile eski güzel günlere özlem duymasını sağlayacak.