Aliens: Fireteam Elite
Yeni gezegen LV-895'in gizemini keşfetmek üzere dört mücadelede savaşırken en fazla iki oyuncuyla veya yapay zekayla oyna. Aliens evreninde geçen bu üçüncü şahıs hayatta kalma nişancı oyununda harabelerde ve altındaki mağaralarda saklananları keşfet. Xenomorph'ları alt etmek, Zorluk Kartı turlarında kazanmak veya arkadaşlarınla çeşitli oyun modlarında oynamak için sınıf düzenine, tüketilebilir öğelere ve silahlara odaklanarak ateş takımını oluştur. Xenomorph sürülerini havaya uçur, ölümcül Prowler'lar ve Spitter'lardan kaçın ve ateş takımının güvenliğini sağlayıp yeterince uzun süre hayatta kalmak için savunma pozisyonları kur. Denizcilerini istediğin gibi oluştur. 7 eşsiz sınıfın her birinde seviye atla veya bir sınıfta ustalaş. Silahını seç: Magnumlar ve SMG'lerden roketatarlara kadar her şey. Ayrıca tercih ettiğin düzeni oluşturmak için 130'dan fazla eşsiz avantajdan faydalan. Her biri savaşta kullanılabilen iki eşsiz yeteneğe ve kilidi açılabilir avantajlara sahip 7 Sınıf Kiti ile karakterine seviye atlat. Çeşitli silahları en üst seviyeye çıkar ve onları daha fazla kullanarak özelliklerini güçlendir.