Pathogen Expansion
The Aliens: Fireteam Elite - Pathogen indirilebilir içeriği geldi! AFE hikâyesine yeni ortamlar, haritalar, kozmetik öğeler ve Endeavour mürettebatını şimdiye kadarki en tehlikeli görevlerine sokan bir mücadele ile devam et. LV-895 gezegeninin vahşi doğasında gizemli bir patojen gelişti ve Xenomorph'lar bile onun yıkımı karşısında güvende değil. Endeavour'un mürettebatı, bu gizemli yeni tehdidin kaynağını keşfetmek istiyorsa keşfedilmemiş topraklara girip korkunç yeni düşmanlarla yüzleşmelidir. Gizemli patojen, LV-895 gezegenindeki Xenomorph'ları ve yerel vahşi yaşamı mutasyona uğratıyor. Mutasyona uğramış çok sayıda düşmanla savaşıp yozlaşmanın kaynağını ortadan kaldırmak senin ve ateş takımının elinde Pathogen genişleme paketi ile yeni ortamlar, haritalar, silahlar ve daha fazlası AFE deneyimine dâhil oluyor. Enfeksiyonun gizemi etrafındaki Mühendis kalıntılarını keşfet, düşman kovanlarını derinlemesine araştır ve dört bir yanda kol gezen ölümcül tehlikelerden kaçın. Hayatta kalmak için gerekenlere sahip misin? BU GENİŞLEME PAKETİNİN İÇERİĞİ 3 yeni görevle tamamlanan yepyeni Patojen mücadelesi Her silah türü için 2 adet olmak üzere 8 Yeni Silah Her Sınıf Kiti için 1 Yeni Avantaj 13 Yeni Silah Eklentisi 2 Yeni Kıyafet (7 Sınıf Kiti için de) 6 Kafa Aksesuarı 21 Yeni Silah Rengi 10 Çıkartma 10 Yeni İfade Not: Bu içeriklerin bir kısmı oyunda kazanılmalıdır ve satın alımdan hemen sonra verilmezler.