KLETKA
Uçuruma Doğru En tehlikeli suçlular mahkum edilir ve Kletka'ya gönderilir. Cezanız, hem canlı hem de aç olan bir asansörü korurken sözde devasa yapının derinliklerine inmektir. Sonunda canlı canlı yenmek istemiyorsanız onu beslemeyi asla unutmayın. Kletka omnivordur, yakıt ve et arasında ayrım yapmaz. Gigastructure Gigastructure durmadan genişleyen bir bina. Tuzaklar ve anomaliler koridorları doldurur, her durağınızı tehlikeli ve potansiyel olarak son durağınız yapar. Samosbor Samosbor, yoluna çıkan her şeyi öldüren gizemli bir anomalidir. Bu korkunç fenomen, şimdiye kadar hiç kimse hayatta kalamadığı için tüm sakinler tarafından korkulmaktadır. Eğer siren sesini duyarsanız, her şeyi bırakıp asansöre koşma zamanı gelmiş demektir. Aç olun ya da olmayın, sizi bu canavarlıktan koruyabilecek tek şey o. Birlikte En fazla altı kişilik bir ekip kurun ve asansörle inin. Arkadaşlar birlikte çalıştıklarında hayatta kalma eğilimindedir, ancak arkadaşlar da yakıt için dışarı çıkacaktır.