AK-xolotl: Together
Elinde AK-47'ler olan aksolotlların bulunduğu en sevimli, en ölümcül ve TEK tepeden bakışlı rougelike nişancı oyunu. Havalı silahlar ve görkemli güçlendirmelerle herkesi yok ederek hayvanlar aleminde ilerle ve hatta tetik çekmekten çekinmeyen yavru aksolotllardan oluşan kendi ordunu kur. Aksolotllar sevimli görünseler de silahları çok kuvvetli ve doymalarını önleyebilecek herkesi vurmaya hazırlar. Çeşitli biyomlarda rakiplerini yok ederek ilerle, rastgele oluşturulan odaları fethet ve her biyomun sonunda alçak bir elebaşıyla yüzleş. Aksolotl yumurtaları bul ve onları küçük uzman ölüm makinelerine dönüştürerek yeni ve güçlü Axolittle'lar yetiştir. Kalıcı ve istatistik artıran tarifler hazırlayarak onların ateş gücünü bir sonraki seviyeye taşı. Hedefinden vazgeçme, her şeyi ye ve durdurulamaz ol.