The Many Pieces of Mr. Coo
Bay Coo'nun Dünyası The Many Pieces of Mr. Coo, sürrealist bir point'n'click grafik macerasıdır. Bay Coo tuhaf, saçma sapan bir dünyada sıkışıp kalmış ve bundan kurtulmak için sizin yardımınıza ihtiyacı var - ama her şeyden önce tüm parçalarını bulması ve yeniden bütünleşmesi gerekiyor!- Bütün bunların arkasında felsefi bir çekişme olabilir. saçmalık, ama tüm kaotik canavarlar, çılgın robotlar ve tek gözlü bayanlar ile bunu söylemek biraz zor. Şaşırtıcı ve renkli bir 2D çizgi film sanatı ve absürt mizah, tuhaf karakterler, çılgın durumlar ve yenilikçi bulmacalarla dolu sürrealist ve tuhaf bir hikaye ile The Many Pieces Mr. Coo, grafik macera türünün yeni bir yorumudur. hem bu oyuncuların deneyimlilerini hem de yeni gelenleri bir araya getirin. Bay Coo ve bu oyun, ünlü sanatçı Nacho Rodriguez'in kreasyonlarıdır. 2D animatör ve yönetmen Rodriguez, kısa filmi “A lifestory” ile Goya Ödülleri'ne aday gösterildi. Ayrıca Ubisoft'ta O.zen oyununun baş animatörlüğünü yaptı. Bay Coo, birkaç komik kısa filmde rol almış en ünlü karakterlerinden biridir.