Monument Valley
İmkânsız Güzelliğin İçinden Geçen Bir Yolculuk Mimarinin gerçeğe meydan okuduğu, iz bırakan ödüllü bulmaca oyunu Monument Valley'de rüya gibi bir maceraya atıl. Algıya meydan okuyan gizli yolları ve optik illüzyonları ortaya çıkararak Prenses Ida'ya gerçeküstü anıtlar boyunca rehberlik et. İmkânsızın mümkün olduğu bir dünyaya adım at. Monument Valley'de Sessiz Prenses Ida'ya nefes kesici manzaralar, kıvrımlı merdivenler ve sürekli değişen anıtlar boyunca rehberlik edeceksin. Her bulmaca minimalist tasarımdan, antik mimariden ve akıl almaz imkânsız geometriden ilham alan bir sanat eseridir. Gizli yolları ortaya çıkarmak için çevreyi düzenle, esrarengiz Karga Halkı'nı alt et ve Kutsal Geometri'nin sırlarını ortaya çıkar. Sezgisel kontroller, sürükleyici bir oyun müziği ve canlı görsellerle Monument Valley, her tür oyuncuya hitap eden bir deneyimdir. Özellikler: - Akılalmaz Bulmacalar: Yeni yollar ortaya çıkarmak için dünyayı döndür, kaydır ve yeniden şekillendir. - Güzel Görseller: Optik illüzyonlardan ve dünyanın dört bir yanından antik mimari yapılardan esinlenmiştir. - Sürükleyici Ses: Yaptığın her hareketi zenginleştiren reaktif, kişisel bir oyun müziği. - Tam Sürüm: Eksiksiz bir yolculuk için Unutulmuş Kıyılar ek paketini içerir. Ida'ya bağışlanma arayışında rehberlik edebilir misin? Monument Valley'nin dünya çapında milyonlarca oyuncunun kalbine neden dokunduğunu keşfet! ustwo games, en çok ödüllü Monument Valley serisi, Land's End, Assemble with Care ve Alba: A Wildlife Adventure ile tanınan, bağımsızlığıyla gurur duyan geliştiricilerden oluşan bir oyun stüdyosudur.