The Last Faith
Günahkârlar ve kutsanmışlar aynı şekilde yargılanacak; hiçbir şeyin yolunuza çıkmasına izin vermeyin. Sıklıkla acımasız ve her zaman güçlendirici olan The Last Faith, metroidvania ve soulslike türlerinin aykırı bir birlikteliği. The Last Faith, gerçekleştirilebilen pek çok özel infaz çeşidiyle acımasız ve keskin savaşlardan besleniyor. Kendi tarzınızda bir yol oluşturmanızı sağlayan yakın dövüş silahlarından, gizemli büyülerden ve uzun menzilli ateşli silahlardan oluşan müthiş bir cephaneliği keşfedin. Doğrusal olmayan keşif, The Last Faith'in merkezinde yatıyor. Muhteşem piksel sanat, etkileyici bir gotik manzarayı resmediyor. Karla kaplı dağlar ve ay ışığıyla aydınlanan kalelerde yolculuk edin. Yıkım için müthiş bir araç yelpazesini keşfedin ve geliştirin. The Last Faith’in harap olmuş dünyasına yakın geçmişine dair hiçbir şey anısı olmadan uyanan Eryk olarak adım atın. Eryk, çok geçmeden aklı ve vicdanı bozulmaya başladığı için zamana karşı bir yarış içinde olduğunu fark edecektir. Bu beladan kurtulma isteği, onu kadim dinler ve kutsallıklarla kesişen lanetli bir göreve başlamaya sevk eder.