İsteğe Bağlı Oyunlar sürümü İngilizce, Fransızca, İtalyanca, Almanca, İspanyolca.Dark Souls, canlı ve karanlık bir fantastik evrende geçen bir RPG'dir (rol yapma oyunu). Gerilim yaşatan zindan maceraları, korkunç düşmanlarla karşılaşmalar ve çığır açan çevrimiçi özellikleri, ortaya gerçekten eşsiz bir RPG deneyimi çıkarıyor. Dark Souls, keşfedilmeyi bekleyen kusursuz dünya tasarımıyla engelleri kırıyor ve alışması kolay bir oyun deneyimi sunuyor.