Zombie Army 4: Dead War Pre-order Bundle
Zombie Army 4 Pre-order Bundle Versiyon: ANA OYUN EK KARAKTER PAKETİ Oynanabilir Karakter: Zombi Pilot Hitler'in sürüleri tüyler ürperten savaş için geri geldiler, Sniper Elite 4'ün yapımcılarından! İnsanlığı zombi kıyametinden kurtarmak için savaşırken felaket getiren esrarengiz düşmanlar, destansı silahlar ve 1-4 oyunculu içler ürperten bir mücadele 1940 Avrupa'sında seni bekliyor! Direniş güçleri Zombi Hitler'i yendi ve ve onu cehennemin dibine gönderdi ama ölüler tekrar uyandı ve şimdi daha da açlar! Olağanüstü bölümlerle Zombie Army Trilogy'nin alternatif hikayesini devam ettir, Kurtuluş Tugay'ını İtalya ve ötesine taşıyan korkunç planı ortaya çıkar! Ölülerle savaşmak için silahlarını geliştirirken, türün tanımlayıcısı balistik deneyimini yaşa, sana en uygun avcıyı yarat ve ateş, ışık ve ilahi güçten faydalan. Sürü etrafını çevrelediğinde, gelişmiş yakın dövüşle ve yırtıcı hamlelerinle onları paramparça et!