Zombie Army 4: M1 Semi-auto Carbine Bundle
Hafif ve kullanımı kolay M1 Yarı Otomatik Karabina ölüleri lime lime etmene ve korkuyu dağıtmana yardım eder! Bu Amerikan yapımı imha makinesi yakın dövüş için mükemmeldir, düşmanı saniyeler içinde indirir! Bu silah paketi şunları içerir; The M1 Karabina 2 muska (Sam Amca Şapkası + Beyzbol Sopası) 2 özel silah kostümü (Boyalı ABD Bayrağı + Beyzbol Eldiveni).