Zombie Army 4: PPSH Submachine Gun Bundle
Güvenilir, basit ve güçlü Sovyet yapımı PPSH sana duayı değil, tarama gücünü verir. Eğer atış hızı karşılaştığın ordular kadar şeytani olan bir hafif makineli tüfek arıyorsan, Rus klasiği tam sana göre! Bu silah paketi şunları içerir; PPSH hafif makineli tüfek 2 muska (Matruşka + Orak/Çekiç Rozeti) 2 özel silah kostümü (Rus Bayrağı + Matruşka).