Zombie Army 4: Mission 2 - Blood Count
Transilvanyalı zombi mi? SS Tarikatçıları mı? Bu yepyeni Zombie Army 4 hikâye görevinde bunlar sorunlarının en AZI. Terk edilmiş kaleye sız, bilinmezliğin gizemlerini çöz ve mahzenin en karanlık sırlarının derinliklerine in... Kan Sayımı, üç kısımlı tüyler ürpertici Zombie Army: Dead War hikâyesinin Cehennem Tarikatı'ndaki ikinci! Yeni düşmanlar, başarılar ve çok daha fazlasıyla dolu bu 1-4 oyunculu korkunç görevde yepyeni yerleri keşfet! Führer gitmiş olabilir ama Ölü Savaşı devam ediyor!