Xuan Yuan Sword 7
Bu 3D aksiyon rol yapma oyununda Antik Çin'in bir ucundan diğer ucuna bir yolculuk yap! Xuan Yuan Sword 7, gerçek zamanlı dövüş mekaniklerine sahip, 3D sunumu ve zengin bir sinematik anlatımı olan bir aksiyon RYO oyunudur. İçinde bulunan zamana ait olmayan teknolojik tasarımların tam aksine, kendi efsanelerinin mistikliğiyle birebir olmuş Antik Çin'in doğasına, medeniyetine ve kültürüne adanmış bir görsel şölendir. Hem tanıdık hem de gizemli, hem ilimle hem de maneviyatla dolu, keşfedilmeyi bekleyen bir dünya karşında. Ailesini korumak ve tüm Çin'i tehdit eden bir felaketin ardında yatan gerçeği ortaya çıkarmak için savaşırken sakin ve güvenilir olan kılıç ustası Taishi Zhao'nun rolünü üstlen. Antik Çin tarihi ve mitolojisinden esinlenilmiş bir hikâyeye sahip olan Xuan Yuan Sword 7, Çin'i yeni bir Xin Hanedanlığı'nın yönetimi altında hem fantastik hem de kaotik bir krallık olarak yeniden canlandırıyor. Batı Han yönetiminin sonlarına doğru Çin'in güçlü başbakanı, imparatorun yerine geçti, barış ve refah ile dolu bir dönem vaat etti. Ancak bunun üzerinden on yıl geçtiği hâlde bu söz hiçbir zaman yerine getirilmedi. Bunun yerine, on yıllık bir savaş ve kıtlık Çin'i harabeye çevirdi. Kurtuluş, Cennet Parşömeni adlı efsanevi bir eserin kontrolünü ele geçiren Mohist bir kılıç ustasında gibi görünüyor. İlim arayan Mohistler eski ihtişamlarını yeniden canlandırabilecekler mi yoksa unutulmuş tarihin tozlu sayfalarına mı karışacaklar?