Owlcat GamesRol oyunları
Koronus Enginliği zayıflara boyun eğmez. Onu dize getirmek için hazırlıklı olmalısınız. Deluxe Sürüm şunları içerir: ● Warhammer 40,000: Rogue Trader oyunu ● Oyun İçi Eşya - Ateşseli Sınıfı Fırkateyn Yanında alternatif başlangıç teçhizatı ve eşsiz bir görünüm ile ihtiyaçlarınızı karşılayacak alternatif bir uçsuz gemisi! ● Oyun İçi Eşya - Basınç Dalgası Pompalısı Bu eşsiz pompalı tüfekle düşmanlarınızı havaya uçurun! Bu silahla ıskalasanız bile düşmanlarınızı geri püskürteceksiniz. ● Oyun İçi Eşya - Aziz Drusus'un Gazabı Motorlu Kılıcı O kâfirlere patron kim, gösterin. Bu Motorlu Kılıç, alan saldırılarına sahip olmasa da grubunla beraber son derece yıkıcı darbeler indirme imkânı tanıyarak tek bir hedefe muazzam hasar verebilir. ● Oyun İçi Eşya - Aile Yadigârı Ototabanca Saygın ve mağrur bir aile olan Von Valancius Hanedanlığı, kadim zamanlardan kalma bazı silahlara sahip. Bu Ototabanca da onlardan biri. Tabancayı üretmek için gereken ustalık zaman içinde kaybolsa da işçiliğindeki kusursuzluk, silah kullanmaktaki hünerlerinizi bir üst düzeye taşıyacak. ● Oyun Müzikleri Muhteşem oyun içi müziklerimizin eksiksiz bir koleksiyonu. WAV kalitesiyle en sevdiğiniz parçaları dinleyin, Uçsuz’un tüm nüans ve fısıltılarına kulak verin. ● Sanat Kitabı Oyuna dair çizimlerle dolu, yüksek çözünürlüklü dijital sanat kitabımız. Bu sayede karakterlerin, çevrelerin, manzaraların ve çok daha fazlasının taslaklarını, yüksek çözünürlüklü tasarımlarını göreceksiniz.