Warhammer 40,000: Rogue Trader - Season Pass 2
Koronus Enginliği'nin amansız karanlığında iki yeni yolculuk sizi bekliyor. Rogue Trader'ın Görünüm Paketi DLC'sini ve iki genişlemeyi indirimli paket fiyatıyla edinin. Her iki hikâye de yaklaşık 15'er saatlik içerik sunar. III. DLC - The Infinite Museion Çıkış: Ocak - Mart 2026 Mutlak Trazyn'in topladığı eserlerle bir araya getirdiği gizli bir mahzene dalın. Trazyn'in, von Valancius hanedanlığına olan saplantısını keşfedin ve planlarını bozmayı mı yoksa desteklemeyi mi seçeceğinize karar verin. Efsanevi koleksiyonuna göz atın, paha biçilmez yadigârlar edinin ve idrakin ötesinde muhafızlarla karşı karşıya gelin. Savaş alanı taktiklerini baştan şekillendirecek bambaşka çatışma stiline sahip yeni bir yoldaş da maiyetinize katılacak. Bu genişleme; yeni bir görev dizisi sunuyor, savaşta stratejik olarak kullanılabilen yeni implant mekaniğini getiriyor ve Nekron çatışmalarını derinleştiriyor. IV. DLC - Processional of the Damned Çıkış: Temmuz - Eylül 2026 Uçsuzda kaybolan gemileri bağrına basan, devasa ve uhrevi mezarlık Sagu'ya girin. Zenginlik arayışıyla başlayan yolculuğunuz, bilinmeyene doğru seyralacak. Bir o yana bir bu yana kıvrılan koridorlarda gezinin, kadim tuzaklardan kaçının ve akla mantığa sığmayan tuhaf gerçekleri ortaya çıkarın. Bu imkânsız yerin şekillendirdiği yeni bir yoldaş da mürettebatınıza katılacak. Bu genişleme; yepyeni bir hikâye, gizemli yeni bir bölge, benzersiz düşmanlar ve daha önce görmediğiniz oyun mekanikleri sunuyor. Görünüm Paketi DLC'si Abelard, bana aynayı getir! Koronus Enginliği'nde yeni bir zarafetle seyahat edin. Warhammer 40,000: Rogue Trader için sunulan bu görünüm paketi; dördü erkek, üçü kadın karakterler için olmak üzere yedi farklı saç stilinin yanı sıra Lord Kaptanınızı kişiselleştirmede kullanabileceğiniz dört özel ogmetik implant içeriyor. İttifaklar kurarken de düşmanlarınızı alt ederken de görünüşünüzün gücünüzü göstermesini sağlayın.