Warhammer 40,000: Rogue Trader - Voidfarer Pack
Şu ek oyun içi eşyalarla uçsuzun derinliklerini keşfe çıkın: ● Oyun İçi Eşya - Eşsiz Hür Tacir Tahtı Uçsuz geminizin köprüsündeki tahtı, görünümünü değiştirerek bir Hür Tacir'e yakışır seviyede şatafata kavuşturun. ● Oyun İçi Eşya - Evcil Keruv Sadık yoldaşınızın görünümünü sıradan bir Hizmelet'ten Keruv'a çevirebilmenizi sağlar!