Volley Pals
Volley Pals her bölümünde farklı mekanikler içeren, çizgi film tarzında, yüksek adrenalin içeren, 4 kişiye kadar arkadaşlarınızla birlikte aynı bilgisayardan keyifle oynayabileceğiniz bir voleybol oyunudur. Volley Pals'ı çok oyunculu olarak, kanepede oyun partisi aktivitelerine uygun bir oyun olarak tasarladık. Arkadaşlarınızla oynarken hop oturup hop kaldıracak gerginlikte bir eğlence amaçladık. Oynanış Basitleştirilmiş voleybol olarak oynanan 2 boyutlu oyunumuzda ana amaç topa vurup karşı takımın sahasına düşürmektir. Geleneksel voleybolda hoş karşılanmayabilecek birçok davranışı Volley Pals'ta serbest kıldık. Bunlara örnek olarak: karşı takımın sahasına atlamak, karşı takım servisini kullanamadan sizin onların servisini kullanabilmeniz, ağ direğinin yüksekliğiyle oynamak, hatta oyun içerisinde taş-kağıt-makas oynayabilmek ve videoda da görebileceğiniz daha birçok çeşitli şey. 1v1, 1v2 veya 2v2 modlarında gerçek oyuncular ya da yapay zekaya karşı oynayabileceğiniz, çok zevkli bir voleybol oyunu yapmak istedik. Ayrıca her yeni bölümde birbirinden kaotik yeni mekaniklerin açılmasıyla her şey daha da çılgınlaşıyor. Bu mekaniklerde ustalaşıp avantajınıza kullanmak size keyif verecek. Her yeni bölüm, bir sonrakinde acaba nasıl çılgın müthiş temalı bir bölüm var sorusunu sordurtacak. Birbirinden zırtapoz orijinal karakter seçenekleri ve güzel müziklerle taçlandırılmış oyunumuzun her saniyesinin sizleri içine çekecek bir keyif vereceğini umuyoruz. Bizler tarafından tasarlanan bölümlere ek olarak, kendi kurallarınızla çeşitli kombinasyonları yapabileceğiniz bir adet de özelleştirilmiş bölüm eklemeyi ihmal etmedik!