Valkyria Chronicles 4
Savaşın Yakıcı Alevleri Arasında Kaybolmuş Bir Kıta! Valkyria Chronicles 4, orijinal Valkyria Chronicles ile aynı zaman diliminde geçer ancak Federasyon'un Squad E'sine odaklanır. Komutan Wallace ve çocukluk arkadaşları bu umutsuz savaşta özgürlükleri için savaşmak üzere harekete geçiyor ancak kendileriyle zafer arasında kemikleri donduran kar fırtınaları, dalga dalga imparator askerleri ve Valkyria'nın tanrısal güçleri duruyor. BLiTZ Savaş Sistemi ve CANVAS Grafik Motoru geri dönüyor! Yeni Nesil BLiTZ Savaş Sistemi - Biraz yukarıdan görünümlü sıra tabanlı strateji, biraz RPG ve biraz da gerçek zamanlı 3. şahıs nişancı özelliğine sahip “BLiTZ” savaş sistemi, savaş alanına çıkıyor. Her zamankinden daha büyük haritalarda daha fazla birlikle imparatorluk tehdidiyle savaşın. Valkyria Chronicles 4'te Grenadier adında yeni bir patlayıcı birlik ve hem ofansif hem de defansif savaş desteği için çeşitli seçenekler görücüye çıkıyor. Harika, Sulu Boya Görünümlü Bir Dünya - Serinin imza niteliğindeki elle çizilmiş görsel stili geri geldi! Sulu boya kompozisyonlarından ilham alan CANVAS Grafik Motoru, renkli duygularla dolu etkileyici bir dünya oluşturmak için gerçeklik ve hayal dünyasının görsel öğelerini bir arada kullanıyor. Squad E'nin yolculuğunun interaktif bir resim gibi gözler önüne serilmesini izleyin.