Edy's Advance Ops
Bu özel görev, ana oyunun ilk kısımlarında faydalı olacak bir silah verir. Buna ek olarak, görevi tamamlarsan ilk Valkyria Chronicles'tan Edy'ye oynanabilir bir karakter olarak sahip olacaksın! Bu görev, ana hikâyenin 2. Bölümündeki Headquarters'ı açtıktan sonra oynanabilir. Bu hikâyeye ulaşmak için Book Mode (Kitap Modu) > Menu (Menü) > Extra Stories (Ekstra Hikâyeler) yolunu izle.