The Two Valkyria
1933, EC. İmparatorluk'un şaşasının ardında, Crymaria'yı Yarbay Selvaria Bles ile hayati bir sınav bekler. İki Valkyria'nın bu ani birlikteliği, Crymaria'nın kaderini belirleyecek. Bu görev, ana hikâyenin 18. Bölümü tamamlandıktan sonra oynanabilir. Ana oyunda kullanmak üzere mayo üniformalarıyla Crymaria, Nikola, Chiara ve Selvaria karakterlerini açmak için bu ekstra hikâyeyi tamamla. Bu hikâyeye ulaşmak için Book Mode (Kitap Modu) > Menu (Menü) > Extra Stories (Ekstra Hikâyeler) yolunu izle.