A Captainless Squad
Kış 1935, EC. Şimdi kar kruvazörü Centurion'da yolculuk eden Squad E, kurtarma köpeği Ragnarok'un kayıp olduğunu fark eder. İhmalkârlıklarından dolayı suçluluk duyan Squad E üyeleri, kayıp köpeği aramak için gizlice dışarı çıkar. Çok geçmeden kendilerini alelade şekilde insancıl olmayan bir "piknik" içinde bulurlar... Bu görev, ana hikâyenin 10. Bölümü tamamlandıktan sonra oynanabilir. Bu hikâyeye ulaşmak için Book Mode (Kitap Modu) > Menu (Menü) > Extra Stories (Ekstra Hikâyeler) yolunu izle.